Angrer du kjøpet? Slik gjør du det:
Vi gir deg 14 dager til å ombestemme deg fra den dagen du mottar pakken. For å benytte deg av angreretten, må varen være ubrukt, uskadet og i samme tilstand som da du mottok den. Eventuelle forseglinger må være intakte. Pakk varen godt inn for å unngå skader under transport, og fest ikke returetiketten direkte på originalemballasjen.
Husk å inkludere enten ordrebekreftelsen, pakkseddelen eller et utfylt angrerettskjema sammen med varene. Du er selv ansvarlig for returkostnadene, og vi anbefaler på det sterkeste at du velger en sporbar forsendelse for din egen trygghet.
Når blir pengene tilbakeført?
Etter at vi har mottatt og behandlet returen din, får du en bekreftelse fra oss på e-post. Behandlingen kan ta opptil 14 arbeidsdager. Når dette er fullført, tilbakebetales beløpet til betalingsmetoden du brukte ved kjøpet. Avhengig av betalingsleverandør kan det ta opptil 10 arbeidsdager før beløpet vises på kontoen din.
Hva skjer hvis pakken ikke kommer frem?
Vi tar ikke ansvar for forsvunnede returer, så vi anbefaler at du velger en sporbar forsendelse og oppbevarer kvitteringen fra postleverandøren til returen er bekreftet mottatt av oss.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
Hvis du ikke henter eller mottar pakken innen fristen, blir den automatisk returnert til oss. Når vi har mottatt returen og behandlet den, vil du få refundert beløpet for varene, minus kostnader som ikke dekkes av angreretten, som frakt og en uavhentingsavgift.
Uavhentingsavgiften dekker våre faktiske kostnader for returfrakt, administrasjon og avgifter fra våre transportører.
Hvis du har betalt med faktura, vil avgiften legges til på fakturaen din.
Hvis du har betalt med kort, trekkes avgiften fra refusjonen.
Vi anbefaler at du kontakter oss dersom du vet at du ikke kan hente pakken innen fristen, slik at vi kan finne en løsning.
Hvor finner jeg angrerettskjemaet?
Angrerettskjemaet er tilgjengelig som en lenke i ordrebekreftelsen du mottok på e-post. Dersom du ikke har tilgang til det, kan du kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg med å få skjemaet.
Returadresse:
Dataspesialisten AS
Postboks 134
2011 Strømmen
Tips før du returnerer:
• Sørg for at alle deler, inkludert bruksanvisning, tilbehør eller andre vedlegg, følger med varen.
• For å gjøre prosessen raskere, kan du kontakte oss på forhånd for å informere om returen.